منتدى شباب المنصوره
نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك 829894
ادارة المنتدي نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك 103798
منتدى شباب المنصوره
نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك 829894
ادارة المنتدي نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك 103798
منتدى شباب المنصوره
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ترفيهى _ رياضى _ اجتماعى _ وقسم للتنميه البشريه  
الرئيسيةأحدث الصورالتبادل الاعلانىاكتب ايميلك ليصلك كل جديدالتسجيلدخول
. . { الأذكار } . .
اللهم اجمع كلمة المسلمين، اللهم وحد صفوفهم، اللهم خذ بأيديهم إلى ما تحبه وترضاه، اللهم أخرجهم من الظلمات إلى النور، اللهم أرهم الحق حقاً وارزقهم اتباعه، وأرهم الباطل باطلاً وارزقهم اجتنابه -- اللهم بعلمك الغيب وبقدرتك على الخلق أحينا ما كانت الحياة خيراً لنا، وتوفنا إذا كانت الوفاة خيراً لنا، اللهم إنا نسألك خشيتك في الغيب والشهادة، ونسألك كلمة الحق في الغضب والرضا، ونسألك القصد في الغنى والفقر، ونسألك لذة النظر إلى وجهك، والشوق إلى لقائك، في غير ضراء مضرة، ولا فتنة مضلة، برحمتك يا أرحم الراحمين -- أصبحنا وأصبح المُلك لله
منتدى شباب المنصوره يهنىء الساده الاعضاء بحلول عيد الاضحى المبارك كل عام وانتم بخير

نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nayto
عضو
عضو
nayto

احترام قوانين المنتدى : نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك 111010
رقم العضويه : 33
الاوسمه : نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك W4
تقييم الموضوع : 0

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: nayto
الطاقه:
نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Left_bar_bleue1/1نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Empty_bar_bleue  (1/1)

نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك   نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Emptyالأحد يوليو 11, 2010 2:33 pm

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه

عريس بيقول لعروستة لازم تعرفي ان كلمتي في البيت زي الساعه بصتلو بنظرت غضب...قالها يعني لا بتقدم ولا بتأخر
واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع

واحدة نايمة جنب جوزها سمعت صوت في الصالة قالت لجوزها قوم شوف يمكن حرامى.. قالها قومي شوفى انتى يمكن حرامية

واحد بيقول لصاحبه :امبار ح خليت مراتي تركع علي رجليها....قله صحبه ليه؟...قاله كانت بتقولي اطلع من تحت السرير
nayto
عضو
عضو
nayto

رقم العضويه : 33
الاوسمه : نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك W4
تقييم الموضوع : 0

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: nayto
الطاقه:
نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Left_bar_bleue1/1نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Empty_bar_bleue  (1/1)

مُساهمةموضوع: رد: نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك   نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Emptyالأحد يوليو 11, 2010 2:36 pm

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم
Moore
المدير العام
Moore

رقم العضويه : 1
الاوسمه : نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Aw110
تقييم الموضوع : 4

مُساهمةموضوع: رد: نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك   نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك Emptyالأحد يوليو 11, 2010 3:41 pm

ههههههههههههههههههههه
بجد نكت جامده
https://shababelmansoura.mam9.com

نكت 2010 بس حاجه تفطس من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلى كراكتير 2010 هتقطع نفسك من الضحك لو جريييئ ادخل
» برامج رمضان 2010
» نكتة 2010 بجد جاااااامده النكته لازم تقروها
» كاس العالم
» جدول مباريات كاس العالم 2010